ניהול עמוד פייסבוק
טקסט הסבר על ניהול עמוד פייסבוק 7-10 שורות
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

האם דף פייסבוק רלוונטי לעסק שלי ?
תשובה לשאלה 10-15 שורות
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
חוק ה 20 80 בפייסבוק
חוק ה 20 80 אומר ש 20% מדבר אחד מהווים 80% מדבר אחר.
לדוגמא: 20% אחוז מהלקוחות מביאים 80% מההכנסות. 80% מהבעיות קורות בגלל 20% מהגורמים.
אוקי, סבבה. אבל מה הקשר לפייסבוק?
אז ככה, בפייסבוק החוק הזה הופך למוחשי ביותר. כאשר 20% אחוז מהגולשים מבצעים 80% מאינטרקציה בדף, גם בחלק של תוכן הדף החוק הזה נמצא, כאשר 80% אחוז מהתכנים הם תכנים שמספקים לגולש ערך 'טהור' ללא כל פן שיווקי ופרסומי שהוא! ורק 20% מהתכנים הם תכנים שמכילים ערך פרסומי ומניעים לקניה.
למה לעשות את זה?
אנחנו צריכים ואפילו חייבים (!) לעשות את זה בכדי לגרום לגולש לסמוך עלינו ולהבין שהתוכן שלנו שווה זהב. ושאם המלצנו לו על משהו אז המשהו הזה הוא באמת טוב לו.
דבר זה דורש מיומנות שיווקית רבה. אצלנו ב T.H.U אנחנו עושים את זה על הצד הטוב ביותר.

ניהול עמוד אינסטגרם
טקסט הסבר על ניהול עמוד אינסטגרם 7-10 שורות
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
האם עמוד אינסטגרם מתאים לעסק שלי ?
אינסטגרם לא מתאימה לכל אחד. כתוצאה מהמבנה הייחודי של אינסטגרם הפלטפורמה לא מתאימה לכל סוגי העסקים. מאוד יכול להיות שבשביל בעל עסק שמוכר דודי שמש אינסטגרם תביא לו כמה לידים, אך בהשוואה ללפלטפורמות אחרות הוא סתם מבזבזז את המשאבים שלו שם.
אך גם מאוד יכול להיות בעל עסק שמוכר ספרי מתכונים דיגיטליים שבשבילו אינסטגרם היא המקור המושלם לייצר ממנו רווח יציב וקבוע. בזכות הייחודיות של הפיד והצורה שבה התוכן נצרך, תוכן כזה שמועבר בצורה הכי פשוטה בסרטונים קצרים ותמונות יכול לתפוס תאוצה טובה ולייצר המון רווח לבעל העסק.
אז איך מנהלים עמוד אינסגרם נכון ?
אם כבר מדברים על מדיה חברתית, אז אינסטגרם.
באינסטגרם ישנה נקודה אחת חשובה וקריטית (!) שמשנה את כל המשחק, והיא אותנטיות. בכדי להישאר רלוונטי ומושך באינסטגרם אתה חייב להיות אותנטי, כל הזמן לחדש תכנים וממשש להמציא את עצמך כל פעם מחדש.
מכיוון שכך, לרוב בעלי העסקים אין את הזמן והיכולת לעשות זאת בעצמם ולכן נדרש כאן משרד פרסום מקצועי שיעשה את זה בצורה המושלמת ביותר עבורם.
אנו ב T.H.U נשמח לספק לכם ניהול עמוד מיקצועי ומושלם עבור העסק שלכם.
תהליך העבודה שלנו
1
מקבלים
בריף
2
עושים
מחקר
3
בונים
פאנל
4
אוגרים
דאטה
5
מנתחים נתונים
6
מבצעים
אופטימיזציה
7
רואים
תוצאות
שאלות נפוצות
שאלת המילון 🙂 אז ככה,….
נמצא ממש מעליך 🙂
עלה ממש טיפה למעלה ותראה את כל השלבים.
רוצה לדבר איתנו על זה?
מצויין לחץ עכשיו בפינת האתר למטה על כפתור יצירת הקשר.