fbpx

אופטימיזציה לנכסים - CRO

CRO הם ראשי התיבות של Conversion Rate Optimization בתרגום חופשי זה אומר שיפור יחס ההמרה.

הרעיון שעומד מאחורי השיטה הזאת, הוא ליצור בצורה עיקבית ושיטתית מצב שבו אחוז הגולשים שנכנסים לנכס ומבצעים את הפעולה הרצויה, למשל אחוז הגולשים שניכנסים וקונים בפועל יעלה.

תהליך ה CRO מספק הבנה מעמיקה על האופן שבו הגולשים משתמשים בנכס שלכם וחושף את נקודות הטורפה שלו, שמונעות מהגולשים לבצע את הפעולה הרצויה.

CRO לאתר

יש לכם אתר מקצועי ויפה, אבל הוא לא מצליח לבצע לכם מספיק מכירות? אין מספיק הרשמות לתפוצה? או אולי קצת מידי אנשים משאירים פרטים? זה כי אין לכם CRO טוב. 

לכן, חשוב לדאוג לאחוזי המרה גבוהים שיגרמו לאתר לבצע באופן יציב וקבוע את הפעולה שלשמה הוא נבנה. וכך להגדיל לכם את מחזור הרווחים בעסק.

איך המרה קשורה לתהליך הCRO ?

במקרה שלנו 'המרה' משמשת כמונח כללי המתאר את הפעולה שבעל הנכס רוצה שהגולש יבצע בנכס שלו. למשל בעל חנות אינטרנטית ירצה שהגולש יבצע רכישה בחנות שלו, אז כל רכישה נספרת כהמרה.

בד"כ בכדי להגיע להמרה הסופית שהיא הכסף הגדול, נעביר את הגולש דרך מספר המרות ביניים קטנות. למשל אם ההמרה הסופית היא רכישה בחנות האינטרנטית אז אנו נעביר את הגולש בדרך באישור קוקיז >> הרשמה לתפוצה >> הוטליסט ואז נביא אותו להמרה הסופית.

מהו שיעור ההמרה ולמה הוא כל כך קריטי לנכס שלך ?

שיעור ההמרה הינו היחס בין סך המבקרים בנכס לסך המבקרים שביצעו את הפעולה הרצויה.

ישנם שני סוגי נכסים שקורות בהם המרות ולכל סוג צריך לחשב את יחס ההמרה בצורה קצת שונה.

סוג ראשון: נכסים שאפשר להמיר בהם בכל כניסה – למשל, חנות בגדים אינטרנטית. בכל כניסה לחנות הגולש יכול לקנות בגד. את יחס ההמרה לסוג הזה מודדים כך: סך המבקרים שקנו חלקי סך הכניסות לנכס.

סוג שני: נכסים שאפשר להמיר בהם רק פעם אחת (פר גולש) – למשל,  דף הרשמה לרשימת תפוצה. כל משתמש יכול להרשם רק פעם אחת לרשימה. את יחס ההמרה לסוג הזה מודדים כך: סך המבקרים שקנו חלקי סך
המבקרים שנכנסו.

הטעות שהרבה נופלים בה…

הרבה מאוד בעלי עסקים שרואים שהנכס שלהם לא מכניס להם מספיק משקיעים תקציבי ענק בלהביא עוד תנועה לנכס, אבל רובם לא חושבים על CRO , הם לא מנסים לשפר את יחס ההמרה בנכס ואז ההכנסות יקפצו אוטומטית וכל תנועה ממוקדת מחדשה שתגיע תיהיה שווה להם הרבה יותר.

CRO זהו תהליך שדורך חשיבה מעמיקה וניתוח מקצועי של נתוני הנכס שלכם.

אנו נשמח לספק לכם את שניהם במיקצועיות ואדיבות רבה.

סבבה, הבנתי. מה אני צריך לעשות עכשיו ?

לחץ עכשיו על כפתור יצירת הקשר בפינת האתר למטה.

קבלו עכשיו הצעה אישית עבורכם!

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם: